pondělí 30. ledna 2012

Jde se fotit!!!

Tak konečně, po týdenním snažení a pilování detailů, je fototaška na světě. Dost jsem si s ní vyhrála, dlouho o ní přemýšlela, okukovala manželův fotobatoh a z něho získávala inspiraci. Moje kamarádka dostala jako svatební dar ode mne cestovní tašku, na cestu životem, ta se líbila fotografce, která jim fotila svatbu a která měla přání ušít tašku na její fotovýbavu, domlouvali jsme se s tím, že po Novém roce se do ní pustím, hlavním požadavkem bylo, aby byla tmavší a měla hodně kapsiček, fotograf potřebuje spoustu věcí, sice hlavní je foťák, ale další věci, objektivy, nabíječky... je potřeba taky bezpečně uložit. Taška je podle návodu z Mariny s třemi kapsičkami na gumu vevnitř na každé straně a se dvěma vnějšími.


Chtěla jsem, aby do tašky pro jednotlivé věci byl větší přístup, takže jsem přidala ještě jeden zip a tím je celý díl mezi zipy z jedné strany oddělávací, na jeho konci je našit suchý zip k uzavření.


Dovnitř jsem ušila vyndavací přihrádky, jednotlivé díly jsou spojené suchým zipem, takže se dají snadno rozložit a případně bez problémů vyprat. Vyztužila jsem je třemi vrstvami ronaru, sežehlenými k sobě a z každé strany ještě vatelínem, aby byly hezky měkké a přitom pevné.


A tady je již taška téměř plně vybavena a připravena třeba právě na focení svatby


No a ještě vlastně jedna fotka, taška hravě pojme nejenom fotovýbavu, ale i kočičku, naši Micinku, která samozřejmě využila chvilky, když jsem se nedívala, aby se do ní nasoukala, kočky prostě vlezou všude:-)


Hlavní látka je z kolekce Andover Fabric Big Beautiful Bugs doplněná černou riflovinou.

Krásný, i když mrazivý, den.
Jahůdka


7 komentářů:

  1. no páni! a teď mě napadlo, našla jsi vůbec můj komentář, že máš u mě na blogu překvápko? asi né, ale to nevadí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je vymakaná!!! Jahůdko, ty jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera..a ta kočička je super.

    OdpovědětVymazat
  4. No mně trefí! Já ještě neušila ani jedinou kabelku a tady některé šijí už i takové speciálky! :o)
    A Micinka nechtěla ven, že ne? :o)))

    OdpovědětVymazat
  5. No tak ta je fantastická!!! Jahůdko, to nejde ani popsat, jak sji šikovná!!! Moc se ti povedla!!

    OdpovědětVymazat
  6. To je teda dílo! Musela dát hodně práce, ale foťák v ní bude jako v bavlnce. Míca to potvrzuje.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, ta taška je skvělá!!!! A Ty taky :-)))

    OdpovědětVymazat