pondělí 6. února 2012

Najdi 10 rozdílů☺

Taška z Mariny Quilt je má nejoblíbenější, možná proto, že je "patchworková". Ušila jsem si ji hned, jak časopis vyšel, v mé oblíbené červeno-béžové barvě, ta je ostatně i na fotce zde na blogu po levé straně. No a zalíbila se i mojí mladší sestře. Ta nemá tolik času na šití jako já, i když ji, když to jde, do šití přemlouvám. Koupila si šicí stroj, časopis Marina odebírá, ale třeba časem se u ní taky probudí šicí závislost, je přece jenom o šest let mladší a já v jejím věku maximálně zkracovala záclony... Takže nezbývalo mi, než ji tašku ušít, dodatečně k narozeninám. A těch 10 rozdílů, možná jich tolik není, ale pár jich vidět můžete...


Moje taška je nalevo, takže první a velký rozdíl na sestřinné tašce je, že nemá ucha, ta nemám "skladem", budu je našívat těsně před předáním a focení s nimi už asi nezvládnu... Na první pohled jsou tašky téměř identické, moje malinko tmavší, sestřina malinko nižší, ale tyto rozdíly nejsou zase tak důležité. Jsou ušity z kolekce látek od Mody, Maison de Garance by French General.

Minulý týden jsem ušila ještě jednu tašku, zmenšenou Cestující, pro moji známou. Zmenšila jsem ji na šířku i výšku o 5 cm, i přes zmenšení je taška stále prostorná buď se zipovým dílem nahoře, nebo zastrčeným do tašky.


 Tak mám "splněno" a konečně se můžu vrátit k prošívání mé kočičí deky, ta tu teď nějaký ten pátek odpočívala přehozená přes křeslo, nejvyšší čas ji dodělat, mrazy stále nepolevují, bude krásně hřát.

A abych nezapomněla na moji věrnou společnici Micinku, ta si dnes na chvilku vyšlápla na zahradu, ale moc se nezdržela, mráz ji zahnal zpět do tepla, ovšem sníh si vyzkoušet musela.


Krásný den,
Jahůdka a rozmrající Micinka

5 komentářů:

  1. Micce tu prochajdu sněhem nezávidím :-) a ty jsi se opět krásně činila!

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsou krásné, ale ty béžovo-červené...Mňam!
    Náš Muf chodí na balkon vždycky jen na max 20 vteřin a hned řve, že chce dovnitř! :o)))Kožich nekožich, gauč je jistota! :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jahůdko, tuhle Tvoji tašku si z Maríny dobře pamatuji, je totiž nepřekonatelná. Hezké dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani krásné tašky :-))úplně jsi mě nakazila!!! ..tak mám látky a postup z MQ na stole ,jen doufám ,že když jsem to na sebe práskla tak to zvládnu ???..Tvoje tašky jsou krásné jako dvojčata a rozdíly hledat by byla malichernost.................

    OdpovědětVymazat