úterý 17. ledna 2012

Kočky v jednom kole

Tak jsme to s Micinkou naplánovali a deka z kolekce Witty Kitty od Studia E Fabric je sice zatím nesešitá, ale již seskládaná na světě.


Přípravu jsme nepodcenili, původní projekt byl na jednu postel, museli jsme to propočítat tak, aby deka byla na dvojlůžko, takže jsme tiskli, stříhali, lepili a počítali...

Jenomže jak si jistě některé z vás všimly:-), přece jenom výsledek od návrhu doznal změny. Kamarádce, která si ji bude taky šít, se zdál projekt jednoduchý a vnukla mi myšlenku, přece jenom ho trošku pozměnit. To mě teda napadlo až když jsem měla ušité kočičí bloky, takže jsem to alespoň takto trochu vylepšila tím, že jednoduché čtverce látek jsem nahradila čtverci sešitými ze čtyř čtverečků:-) Teď už zbývá bloky sešít, okraj zvětšit o tenkou červenou borduru a o další širší. Konečný rozměr, pokud mé propočty nelžou:-), by měl být 200x200 cm.
Tak pro dnešek končím a vrhám se ještě na chvilku na šití,
krásný zbytek dne,
Jahůdka


6 komentářů:

  1. To bude parádní přehoz! Není nad změny :-) :-) Držím palce při šití, ať výsledek dopadne dle představ :-) J.

    OdpovědětVymazat
  2. No to zase bude parádička......už se těším na výsledek....:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Mňaum, mkrni na můj blog, máš tam překvapení :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta bude úžasná....
    Jani, skoč si ke mně na blog ;-))))

    OdpovědětVymazat
  5. Pořád nakukuji, jestli už je hotová......moc se těším na výsledek. Nechala jsem Ti něco na svém blogu, ale teď vidím, že nás je více.....no co, zasloužíš si to. Jestli budeš mít chvilku čas, tak jukni také ke mně.....:-D

    OdpovědětVymazat