čtvrtek 15. prosince 2011

Pomóóc, napadly nás monstra z vesmíru...

Objevily se tu nečekaně, úplnou náhodou, zatím první, který asi dělá průzkum terénu, ale tváří se mírumilovně, prý tu nejmíň do Vánoc vydrží a prý ho budou následovat ještě další tři jeho parťáci. No dobře, co mám dělat, ale vánoční cukroví před nimi raději schovám...

 Tento se jmenuje Pizzi, další, Zizzi, Fizzi a Lizzi teprve dorazí...




















Ale teď už vážně...Návod na RevoluzZzionary Monster je volně k stažení, samozřejmě pouze pro "personal use" ve skutečnosti je maličký, já ho zvětšila a mám velikost na výšku cca 25 cm. Jednoho už mám komplet ušitého, další tři tu čekají na naplnění, došla mi totiž "náplň". Přidala jsem jim na zadeček každému kapsičku, protože to bude dárek pro malého synovečka, kterému do kapsičky přidám ještě nějakou korunku na koupi hraček, to samé pro velkého synovce a jeho přítelkyni a další pro dceru, ta korunky nedostane, ta může kapsičku využít třeba na kapesník, je to vlastně takový malý polštářek...Toto je klučičí verze, holčičí má kapsičku červenou... Očička, srdíčko a zub pizizub jsou z filcu. Látka je z kolekce Bungalow Stripe od Michaela Millera.

3 komentáře: