úterý 20. prosince 2011

Jahůdková...

No já vím, opět jahůdky a opět nákupní taška, ale už jsem vám tu dříve psala, proč to tak je... Tato taška se narodila dnes, je to moje asi poslední letošní šití, nechám přes Vánoce stroj odpočívat a budeme si užívat v rodinném kruhu v  klidu Vánoce. Tuto tašku dostane k Vánocům tchýňka, je to v pořadí pátá, můžu potvrdit, jak někdo psal na Marině, že aspoň u nás budou hitem letošních Vánoc...


Trošku jsem si ulehčila práci, našila jsem kupovaný šikmý proužek, ale s tím červeným se taška hezky prozářila...


Do Vánoc zbývá pár dnů, prožijte je v klidu a pohodě...

6 komentářů:

  1. Je naprosto kouzelná.....moc se povedla...:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jahůdko, taška se povedla! Je super! A ten štítek... ten máš parádní :-) Tobě také pokojené svátky!!! :-) Jola

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, je krásná!!!!
    Krásné svátky i Tobě a celé Tvé rodině :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Táto jahôdková mi ukradla srdce ;) Je prekrásna!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta mě dostala!! Je boží!

    OdpovědětVymazat