pondělí 18. července 2016

Babyboom

Určitě si každý pod názvem tohoto příspěvku hned vybaví, co to znamená☺Ve slovníku jsem našla volný překlad, že je to „časové období zvýšené porodnosti“☺Nevím jak u vás, ale u nás v okolí se mi zdá, že toto „období“ skutečně už delší dobu trvá, možná je to také tím, že většina našich sousedů je podstatně mladších a u některých se jedná o prvního potomka☺Takže aktuálně jsem došila dvě růžové dečky… Na další modrou a pak pro dvojčátka, kluka a holku, už je pořadí a jsou v procesu „řezání“ látek☺Tyto dvě růžové jsou hodně „slaďoučké“, ale v tomto věku to určitě není na závadu, takže jsem se s růžovými látkami opravdu vyřádila☺
 
 


 
 
 

Závěrem…

Bohužel s šitím těchto deček už mi nepomáhala moje věrná pomocnice kočka Míca, koncem června odešla do kočičího nebe… Bylo jí sice už 13 let, ale doufali jsme, že překoná rekord nejstarší žijící kočky, což je tuším 26 let… V dnešní éře počítačů a internetu jsme si Micinku vyhlédli na internetových stránkách www.kocky-online.cz v jednom kočičím depozitu. Ta velká kukadla a uši jako plácačky se nedaly přehlédnout☺ Byly jí tři měsíce, když jsme si ji přivezli domů a samozřejmě se hned stala milovaným členem rodiny. Když jí bylo šest let a já propadla své velké vášni šití a patchworku, ona mě v ní podporovala ať už tím, že mi přidržovala téměř každé rozešité dílko, občas i přesunula jednotlivé bloky tak, aby se to líbilo jí, nebo když nejraději lehávala na rolích vatelínu… To mi bude opravdu chybět, však i tento blog nese její jméno v názvu… Ty švadlenky, co mají kočičího člena rodiny to dobře znají, kočka si vždy najde to nejméně vhodné místo právě třeba při prošívání velké deky. Skočí vám na ni, uvelebí se a vy ji prostě nedokážete přesvědčit, že potřebujete šít a s ní to nejde a nemáte to srdce toho roztomilého chlupáče vyrušit při hygieně nebo spánku... Tak si na hodinu, dvě, tři, čtyři, musíte najít něco jiného na práci a ona se pak třeba uráčí odejít někam jinam☺Spoustu hodin jsem takto oželela, ale rozhodně nelituji, však jak se říká, práce není zajíc..., nebo že by kočka? Budeme na ni s láskou vzpomínat a možná časem u nás opět bude pobíhat malá chlupatá koulička s velkýma kukadlama...
 

Přeji vám všem krásné léto.

Jahůdka

2 komentáře: