neděle 23. listopadu 2014

Brzy tu bude Advent...

Za týden už nám bude na adventním věnci hořet první svíčka, jak ten rok zase utekl si říká asi každý... Poslední dobou mi na šití moc času nezbývá, svědčí o tom i můj poslední příspěvěk, vložen téměř před půl rokem...
Když ale trochu času ušetřím, šiji o to víc a s velkou radostí a nadšením, ale přece jenom jsem vyšla z tempa, tak mi to trvá dvojnásobek času.. Takže vám představím jenom posledních pár dílek, které už jsou na vánoční výzdobu....




A abych nezapomněla na mou věrnou pomocnici Micinku, ta se mi uvelebila na zbytku vatelínu u topení pod stolem a momentálně mi moc pomáhat nechce:-)

 
Přeji vám krásný a klidný adventní čas...
Jahůdka a spící Micinka

1 komentář:

  1. Krásně vánoční. Ráda jsem se podívala. Letos též nestíhám.

    OdpovědětVymazat