pondělí 6. května 2013

Anglický venkov

Znovu jsem se po nějakém čase vrátila k šití podle své oblíbené Lynette Anderson. Šila jsem podle ní Go Wild Quilt, úžasnou deku, kterou jsem nedávno věnovala dceři a která opustila rodné hnízdo:-) Chtěla k ní ovšem ještě polštáře, tak maminka sedla ke stroji a šila, až se z ní kouřilo, co bychom přece pro naše děti neudělali:-) A tak vznikly dva polštáře, trochu v jiné barevné kombinaci než je deka, ale i s červenou si myslím, že mají šmrc...


A když už jsem oprášila šití podle Lynette, tak jsem rovnou ušila dva další, téměř totožné, pouze se zelenou zadní stranou...


Tyto dva polštáře jsem vložila do našeho obchůdku na Fleru, který jsme si před nedávnem založily s kamarádkou Věrou, protože šití nás stále baví, ale rodina už je obdarovaná a výrobky se hromadí a my přestat šít nedokážeme:-)

Krásný den, Jahůdka

4 komentáře:

  1. Tak jsem byla na čumendu - no paráda holky!
    A tyhle Jani, ty jsou úžasné..

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, jsou nádherný!!!!
    A ať se v obchůdku daří!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne polstare! Preju hodne stesti na Fleru :) obchudek nemam, ale taky uz prestat sit nedokazu :) je to vazne navykove :)

    OdpovědětVymazat