úterý 8. listopadu 2011

Jablíčkovo-kočičí kryt na šicí stroj

Micinka si právě ustlala, takže to budu dnes já, která vám představí můj nový kryt na stroj. Když jsem si prolistovala říjnovou Marinu věděla jsem, že všechno budu "potřebovat", kryt na stroj, jehelníčky jako dárečky k Vánocům, bačkůrky, tašku, na kterou mi zrovna včera přišla károvaná látka z Koree.. Takže první přišel na řadu kryt. Původně jsem si látky na něho chtěla koupit, i když představa byla mizivá, ale nakonec jsem prohlédla svoje sysliště a objevila tuto kolekci vínových látek, kterou jsem tu měla už delší dobu, objednávala jsem ji "jen tak", protože se mi líbila. Ozdobičky jsem koupila v kreativním obchůdku a kryt na stroj je na světě.

Tady je Micinka momentálně spící v jedné z mých polic, pšt, ať ji nevzbudíte...


A tady již šicí stroj ve vší parádě, asi ho dnes nechám odpočívat, aby mu nebyla zima a já si kryt tak mohla dostatečně užít přímo v akci:-)



Přeji vám krásný a úspěšný den, Jahůdka

6 komentářů:

  1. Jahůdko, teď mi padla čelist. Teď abys přestala šít, protože sundávat tuhle parádu!!! Máš to opravdu moc krásné!!! Já ujíždím na šitých nebo vyšívaných věcech, kde se kombinují knoflíky nebo různé takové aplikace a tady opravdu... tleskám!!! Moc krásné!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je nádherný!!!!!!! Jsi moc šikovná....

    OdpovědětVymazat
  3. krásná práce ... a hezké doplňky ... :-D já furt nemohu vybrat látky ... máš to prďácké

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto luxusní kousek, propracovaný do maličkých detailu. To se Ti fakt povedlo. Nemám už slov. Naše kočky si také hledají zvláštní místa na spaní. Občas se i dost leknu, když na mě odněkud mrknou ta jejich očíčka.

    OdpovědětVymazat
  5. Nemůžu se vynadívat!! Luxusní kousek!! Ještě několikrát se přijdu na tu krásu podívat!

    OdpovědětVymazat